سوفی

بررسی مسایل و موضوعات ادبیات ایران وجهان

سوفی

بررسی مسایل و موضوعات ادبیات ایران وجهان

بررسی موضوغات جالب و ناشناخته در رابطه با ادبیات
شناخت اشعار و شاعران جهان
تفسیر تخصصی اشعار
معرفی کتاب و نویسندگان
روابط بین موسیقی و شعر
آموزش ادبیات بدون هرز آموزی
و ده ها موضوع به روز و کاربردی ادبیات
سرپرست:علی رضا احمدلو

بایگانی

بردگان مغزی،کتاب نصفه کاره

بردگان مغزی

اولین اینکه خیلی وقته که دلم می خواد سوالاتی را که توی ذهنم دارم را بنویسم و پاسخ های متفاوتی که راجع به آنها است را پیدا کنم.اما انگار سوالات قانونی ندارند و همه به چشم یک نظرسنجی به آن نگاه می کنند.قصد دارم در سایت شخصی خودم چند نمونه از سوالات این کتاب نصفه کاره و ننوشته شده خودم رو بنویسیم.

1_الگو،واژه ای نامفهوم:در لغتنامه الگو به معنای سرمشق،مدل و... است.

سوال این است که چرا ما باید شبیه یک نفر بشویم




  • علیرضا احمدلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی